4/4 vet ej hur många enheter

Fun fact: Man kan tro att man kommer undan teknologi under ytan men nejnej, nu finns det en grej som heter iDive som är som en iPad du har på armen. En padda du kan t.ex. se film på om du har ett långt saftey stop. lol.
 
 
Då lördagar är lediga dagen är fredagen den officiella partydagen. Här var det uppdukat obegränsat med rom&cola + chips när vi kom upp ur vattnet.
Lärde mig massa om Holland, bl.a. att det regnar 300 dagar om året, men när jag kontrade med Bergen Europas regnigaste stad blev han tyst. 
 
Efter detta mingelmys styrde vi tapas (baconlindade dadlar, wat), pnaps och en förfest till hos två tyskor. Diskuterade snus och drack jäger. Utgång med pub där vi fuldansade och spelade ännu mer biljard. Tog oss hem på något vis och både jag och Oskar var hElT knäckta hela lördagen. fyfan alltså. runt fem var man hyfsat normal igen.
 
Men utnyttjade detta och la mig i solen (då jag ej ville röra mig).
 
är glad men mår skit
 
Sista dagen söndagen låg jag i solen och satsade på att bränna mig. vilket jag lyckades med... Badade i aloe vera och packade resväskan. 
 
Vilken vecka, wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0