sju du it visste

HATAR när folk droppar skräp. På marken/inomhus/överallt utom i en soptunna. Så fruktansvärt onödigt och skäller jag inte ut dig plockar jag troligtvis upp det senare. Menar vi bor i Sverige och du kommer komma till en tunna inom en halv minut, VARFÖR ska du sprida plast i naturen som aldrig (upprundat) förmultnar???! För att vara cool? fuk u
 
Kör fortfarande moped. Mina vänner kör bil och jag kör pärlan. drivin' since -09
 
Har inte internet hemma på Kanalgatan. Gick på Telia för att få mig en 3G-sticka men han var så otrevlig att jag blev tvärsöver och insåg att nog klarar jag mig som jag gör, för handla av denna gör jag icket.
 
Högst upp på min lista över jag skulle vilja se live är Beyoncé. HAR NI SETT BEYONCÉ LIVE AT ROSELAND??!?!? dör vilken gudinna. kan inte waila BUT THAT´S INSPIRATION RIGHT THERE. wow. Tvåa på listan är Snook, men det kommer aldrig hända. :(
 
Ska skriva högskoleprovet nu i oktober, man har inte den blekaste om vad en ska bli. Finns så himla mkt kul, men att ta beslutet. oojooj. vil plugga som vill också att det ska bli bra och att man ska bli rik och berömd. typ.
 
Misstänker att jag knäckt min p-stav. Inte för jag vet hur man lyckas (har inte så hårda armar?) men är misstänksam. Men drar mig från att fara på lassa, vuxenlivet aw na tnx.
 
Åker till Asien i januari, och vem vet vad som händer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0