sommarsummering

Kan påriktigt säga att den här har varit bästa sommaren någonsin. Mått så himla bra, fokuserat på migsjälv och bara gjort det jag velat göra. Haft fin balans mellan de faktorer i livet som jag tycker är viktiga. Nedan följer en sammanfattning. (varning för massa positivitet, livet är fan toppen)
 
Kickstartade med en egen lägenhet. Helt internetfri (till allas förfäran men jag klarar mig) och grym för den är bara min, där bara jag bestämmer. TUMMEN UPPPPP ♥
 
Åkte en vecka till Grekland med pappa. Brände oss ikapp, drack öl på stranden och läste massa. behövligt.
 
Massa festivaler. Lokalt och långt jävla bort.
stads
trästocks
lnlp (om det räknas)
emmab
 
Jobbbbbbbbb. Schemalagd 85% hela sommaren, men ändå hunnit ha ett liv. PoSeRaR i kommunbil nedan.
 
Stughäng. I hannas, moffes, emmas, m.fl. Dessa platser alltså, ska absolut ha en egen när jag blir gammal.
 
Strandhäng och båtkärlek. Insett i sommar att sätter du mig i en båt blir jag glad.
 
Detta plus otaliga fikor, loppisar, broar runt, förfester/efterfester, soltimmar, svettlökar, musikdunk, vattenskidåk, grillade middagar i bbyn, feministiska diskussioner och framtidsdrömmar. Sedan tycker jag om att jag fixar att njuta av allt ovan också, viktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0