Tjugo

Fyllde år igår. Påbörjade ett nytt decennium och grejer. känns fantastiskt. 
 
Jobbade delad tur, bjöd in släkten timmarna däremellan och blev väldigt sjungen för. Vi hade det riktigt trångt och mysigt, tur mamma tog med extrastolar (jag har fyra), för vi slog besöksrekord på femton pers. Fick en massa vuxengrejer bl.a. brödrost, vattenkokare, koppar och termos, och en ananas av Lina. 
 
och bordet gick tydligen förlänga????
glamoröst i fönsterbrändan
kom in du ryms
politik och framtider
fick mig en hatt SOM JAG VELAT HA JÄTTELÄNGE (dock en strl för liten)
tre strl för liten för Gunnar. (hela släkten är fruktansvärt storhuvade)
HAHAHAHA min stundentmössa strl 60!!! hade störst mössa i klassen
sladdade förbi på matfesten å
köade jättelänge till laxen och den tog slut framför mig :)))))
mmmmmmmmmmmmmhmmmm
klart man avrundar med kokkaffe i en kåta
 
Sen fick jag tre virkade dukar av favorittanten. bra födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

usch saknar dig

2014-09-04 @ 18:03:27
URL: http://nordnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0