tyst var glad hurru

Är inte van att må dåligt, men huvudvärken tar över och vart for livslusten???? Nybrillorna gör nog att jag ser för skarpt och blir utmattad av alla detaljer. Ja. Så är det nog. 
 
Sen blir jag av med nästan alla möbler i läggan i helgen, bruden jag hyr möblerat av ska flytta söderut och jag får sova på golvet. k.r.i.s.h.ä.r.b.o.r.t.a. Orkar inte investera i säng/soffa/köksmöbler för kontraktet går ut till nyår, men då får jag äta knäckebrödet på fulpallen jag gjorde i åttan på slöjden då. ändå stabil, kan funka.
 
Och jag ska till tandläkarn som jag är rädd för imorgon. kommer säkert bli bedövad, borrad och ruinerad. gruvar miggggg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0